Förlåt för dålig uppdatering..

Som sagt förlåt..

Iaf jag har inte gjort något speciellt i veckan, bara stallet som ni kanske redan vet.
Nu är det heeeeelg! :D det betyder feeeeeest niiiice!


Det här blir sista helgen för mig innan drar nu!
1 weeeeeek Asså tänk för en vecka sen var det 2 veckor, nu en!?!?! Kan ni tänka er vad tiden får fort?
Vi åker tidigt på lördag morgon hehe, åker till arlanda halv 4 planet går kl 6..
Men det är ändå skönt att det går tidigt:)

Jag mobilbloggar just nu så ska se om jag hittar lite Miami bilder i mina bilder, jag om jag sparat några. Neeej tyvärr hade inga just nu men ni kommer få se bilder i veckan på vart vi ska i Florida Asså vi ska på olika ställen vi ska inte vara på ett och samma i 2.5 vecka ;) men nu ska jag gå upp ska rida tidigt idag.. Puuuuuss och kraaaaamisar! Hittade en bild, den säger ju inte så mkt men snygg är den!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0