Hej alla min kära Bloggläsare!

Nu så vaknade jag precis..:( Gud fattar inte hur jag kan vakna så tidigt.. Helt sjukt men vad ska man görs, jag kan ju liksom inte somna om heller.. Aja

Idag blir det att rida Graciana, det är en väldigt fin häst alltså! Hon är så elegant!
Hehe.

Sen så hade jag tänkt att träna i
Mellan åt! Måste försöka träna idag har inte gjort det på 3 dagar nu:/ så måste åka ner en sväng idag känner jag.
Annars var jag inte vad jag ska göra idag det blir väl att bara vara hemma och ta det lugnt nu efter min jobbarhelg.
Jag har icke någon design än.. Men tyvärr så är det så eftersom ingen vill fixa en åt mig..:/ så får ha den här fula istället..
Tänkte slänga in lite bilder nu! Som jag har gjort om på en app på min iPhone! :)


:) puuuuuss

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/3241550/images/2012/pic_188040418.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0