Miami hälsar!

Heeeejjsan alla söta! Nu ligger jag i sängen ska snart gå upp, för ska åka till ett shoppingcenter med 300 affärer! Mkt roligt! :D nu är det bara 6 eller 7 dagar kvar här i underbara USA..;( tiden går sååååå fort. Menmen inte tänka så Matilda..!!!!!

Iaf igår så kom vi till Miami! Vi ska vara här en hel vecka till på tisdag :) så idag blir det shopping sen resten av dagarna blir det bara att pressa i solen!!!!!! :DDDDD jag vill inte berätta för mkt nu så det här får duga, ville vara lägga in lite bilder puuuuuss! Går tyvärr inte att lägga in nån bild.. Får göra det från datorn istället... Ååååh 😡😡😡😡😡vad sur jag blir.. Aja
jag bloggar nämligen från mobilen.. :)


hare mina bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0