På lördag bara 2 veckor kvar!

Förlåt så mkt.. Men har verkligen inte haft tid/ lust att blogga nu dom sista dagarna.. Men nu är jag tillbaka. Iaf jag orkar inte berätta vad som hänt under veckan.. För mkt att berätta. Men jag kan iaf säga att på lördag då fyller min älskade pappa år! Fast ja Jobbar på hans födelsedag..:( typiskt menmen vad ska man göra. Och sen måste jag bara att det är 2 hela veckor tills vi åker till Florida på lördag alltså!!!!:D längtar så sjukt mkt.. fast vi kommer flyga länge.. Jaja det gör inget eftersom vi ska till USA hallå??;)))) haha det är värt att flyga så länge! Nej så jag längtar tills man packar i första plagget i resväskan! :D haha nu tänker jag inte fördröja inlägget mer.. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0