Tisdag!

Tisdag mina vänner andra dagen på veckan, haha redan tröttnat på skolan hahhah efter en dag nej men Asså skolan dryg..

Iaf inge mer snack om skolan nu..
Jag orkar inte blogga eftersom jag inte har någon design.. Det är inte kul när man inte har någon, men ska försöka fråga min vän Emelie fries om hon vill göra en med mig.. För behöver en ://// så sry för en dålig uppdatering.
Ska förbättra mig när jag fått en design.
Iaf jag har faktiskt skaffat kik, det är mkt bättre än vanlig chatt/meddelanden man snackar helt gratis! Det spelar ingen roll vilket abonemang vilket är skitbra!!!! MAN SNACKAR HELT GRATIS!! man behöver Inge nummer till det här kik. Man skriver bara in namnet Asså sök vänner sen addar man bara! :D så enkelt är det. Så om ni vill prata gratis med lilla mig adda! MatildavW ;))))) hihihi

Puss ni får ha det så bra, oj juste jag bloggar så här tidigt eftersom jag inte KAN SOOOOOVA.... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0