SJUUUUUKT

Idag så hände det en olycka nere vid märsta station.. någon ramlade typ framför tåget, det var tydligen en 2 åring typ säger alla :O uusch alltså jätte hemskt.. menmen nu nu tänker vi inte på det mer usch hemskt!

iaf idag så var det helt okej dag i skolan.. fast lite tråkigt.. ääh vi har ju som sagt kortat av lunchen en halvtimme, så skönt så nu slutar vi en halvtimme tidigare! :D
jag åkte till stllet typ dirre efter jag käkat mellis. Jag skulle ut och rida min älskling! men det gick inge vidare bra idag, hon var såååå pigg jag fick inte stop på hästkraket :O hehe hon bara sprang och sprang.. :/ hon blev väldigt svettig :/ hehe så stod och borstade ett tag. Men nu är jag äntligen hemma! :) jag ligger nu i sängen ska nog sova snart! :) hehe slutar tidigt imorgon sjukt sköööönt.

nehepp ingen bild går att ladda upp nu heller.. ååh blir galen snart!!!!! hejdå sur blir jag också

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu har du chansen att bli dagens blogg hos mig och få synas inför 4500 läsare en hel dag! Skulle vara superkul om du ville vara med?



PUUUSS <3

2012-01-18 @ 10:22:51
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0