Söndag

God morgon mina Sötnosar! Vaknade för många många timmar sedan men jag har typ sovit lite halvt tills nu herregud. Först vaknade jag av att någon ringde mig halv 4 och sen kunde jag inte somna om.. Hemskt så kommer var sjukt trött kväll..menmen ledig imorgon också skönt!

Iaf idag så ska jag rida mascara innan alla lektioner börjar dom börjar kl 1.
Måste bara säga att mascara är världens bästa häst! Hon är underbar!
Tänkt att jag får rida henne, hel sjukt!

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.. Igår var jag bara hemma,, kom hem från stallet vid 9 typ :Ö hehe kom hem och åt sen gick jag och la mig..
Så idag får jag väl göra något kul är ju liksom ledig imorgon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0