uuuutgång snart med bästaste!

tjenare alla mina söta läsare! jag ska snart göra mig i ordning för ska träffa bästa Emelie! vi ska nog gå ut haha vi kommer ha det galet kul som alltid! haha älskar hennnne min och hennes humor kan ingen slå.... <3 vi kommer nog dra till sollentuna kanske förmodligen haha där händer det lite grejer! i märsta händer det inte mkt nu för tiden längre.. 
aja vi får se vart vi åker men det blir nog sollentuna tror jag! :)
idag har jag varit på praktiken as chill dag, jag fick sluta halv 11 :O :D istället för kl 3! inte dåligt.
imorgon är det öppet hus i skolan men våran klass valde att åka in till stan istället och gå på museeum! :) sen käka på pizzahot! inte dåligt när skolan bjuder! :) sen är vi ju lediga på måndag så skönt!
NU VIIIIILL JAG HA EN DEEEEEEEESIGN! snälla kan någon fixa det till mig :( min bästa vän emelie viiiiill inte göra en tilll mig :( hon är dummmmmm!  ingen bild idag tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0